Restaurant te Nieuwerkerken (Oost-Vlaanderen) - Restaurant.be, Restaurant.be, De lekkerste restaurantgids!

D'Orangerie

Adres : Nieuwerkerken-Dorp 16, 9320 Nieuwerkerken
Telefoon : 053 83 93 90
Fax : 053 84 83 39
Sluitingsdagen : Onbekend
Website : www.restaurant.be/d'orangerie
Beoordeling bezoekers :

Detailkaart

Bekijk de wandel -en fietsroutes in de buurt

D'Orangerie

Reacties (4)

Ervaring met D'Orangerie? Uw mening telt!
Jan Dewolf

Ik kan voorgaande reacties wat klantonvriendelijkheid in de Orangerie te Nieuwerkerken enkel beamen . Dit is zelfs een understatement : ik zou eerder het woord onbeschoftheid gebruiken . Als men enkele dagen op voorhand een tafel reserveert moet men niet die tafel geven aan ( wellicht vaste ) klanten die "onverwachts " toekomen . Wij hadden wel 40 min. moeten rijden om daar te geraken en waren ruimschoots op tijd , maar kregen het botte antwoord dat we " sowieso lang moesten wachten tot er een tafel vrijkwam . " Een excuus kon er niet van af , integendeel , men liet ons gewoonweg wachten op een houten bank of rechtstaand zonder te vragen of we in afwachting een aperitief wilden . Toen we besloten om ergens anders iets te zoeken , kreeg de dame uit ons gezelsschap die heel beleefd ging zeggen dat we vertrokken van een furieuze uitbater een harde duw met een getier " dat hij haar nooit meer in zijn restaurant wou zien " . Hij kan gerust zijn , want een restaurateur die een vrouw fysiek hardhandig aanpakt zal ons niet meer weerzien .

Jeroen Dewolf

We hadden voor dit restaurant een reservatie gemaakt voor 7 personen en daarbij uitdrukkelijk vermeld voor een tafeltje buiten omdat er prachtig weer voorspeld werd. De reservering werd telefonisch bevestigd voor het tafeltje buiten op voorwaarde dat het weer het toeliet. Die dag was het stralend weer (28°C) en de terrasjes zaten overal overvol, maar wij hadden geluk dat we een reservatie hadden gemaakt in dit restaurant en de twee kinderen (6 en 3 jaar) gingen zich kunnen zich uitleven in de buitenspeeltuin. Bij aankomst in het restaurant bleek dat ze wel een reservering hadden voor ons maar niet buiten want daar was geen plaats meer vrij. Toen we vermelden dat we uitdrukkelijk om een tafeltje buiten hadden gevraagd werd ons op een zéér onvriendelijke manier gezegd, 'ja dat is spijtig, dan ga je nog twee uur kunnen wachten want we hebben 200 klanten vandaag.' Omdat we op voorhand hadden gereserveerd en totaal geen enkele excuses hadden gekregen voor hun fout, zelfs integendeel, de uitbaters lieten uitschijnen dat het onze fout was, zeiden we tegen hen dat we dit niet aanvaarden en we ergens anders naartoe gingen. Daarop werd de uitbater grof en wees hij ons de deur en kreeg ik zelfs een ordinaire middenvinger toegewezen! How low can you go??? Personen met die ingesteldheid horen niet thuis in de horeca. Ik heb voor mijn job in het binnen- en buitenland al honderden restaurants bezocht, maar zo'n attitude heb ik nog nooit gezien en hoop ik nooit meer te moeten zien. Maar eind goed al goed, nadien hebben we nog een plekje gevonden op het terras in restaurant Albatros te Erembodegem waar de service en het eten super was en waar de kinderen veel plezier hadden in de buitenspeeltuin. Ik ben iemand die niet graag slechte reclame maakt voor iemand, maar voor D'orangerie te Nieuwerkerken zal ik dat met plezier doen!

Katerine Teughels

Ik woon nog maar net in Nieuwerkerken en vorig jaar was ik met vrienden, die vaste klant zijn in de orangerie, iets gaan eten. Het was erg lekker, net als vandaag. Ik was erg tevreden een lekker restaurant bij mij in de buurt te vinden daar ik nogal vaak uit eten ga. Mijn moeder at een flensje met ijs, mijn zus een spaghetie en ik nam kip met champignonsaus en puree. Grote verassing toen we de rekening kregen. Voor mijn kip werd er maar liefst 20,70 euro gerekend en 3 euro voor de warme groenten. Op de kaart kost een steak met champignonsaus slechts 17,80 euro. Men had mij namelijk, omdat er op de kaart enkel kip bij de kinderschotels staat, 2x kip met appelmoes aangerekend en dan nog eens de saus appart. De appelmoes heb ik niet gekregen en ook geen dubbele portie puree. Wel erg duur om in totaal 23,70 Euro te betalen voor kip met champignonsaus en extra warme groentjes. Indien ik geen warme groentjes had besteld zou de kip met saus en puree dus 20 Euro gekost hebben. Er waren geen andere groenten dan die die ik besteld had. Bij de bestelling heeft men er ook niet bijverteld dat er 2x kip met appelmoes zou aangerekend worden. Toen ik de eigenaars hierover op een vriendelijke manier aansprak zei men dat ik al blij mocht zijn dat ik kip gekregen had omdat het normaal een kinderschotel is. Bovendien zei men dat indien ik geen kip had kunnen krijgen het wellicht ook niet goed zou geweest zijn! M.a.w. het leek wel of ik altijd een moeilijke klant ben! Die mensen kennen mij niet eens! Ik heb betaald zonder er verder op in te gaan maar ze zien er mij, mijn moeder, mijn vader mijn zus en mijn vrienden die er vaste klant waren nooit meer terug! Jammer want het eten was lekker. Maar er zijn in Aalst nog andere en goedkopere restaurants zoals "Het verschil" en de Allegro waar je zeker even lekker en fijner eet en waar je als klant minder betaald en veel beter ontvangen wordt.

sophie docx

Niet tevreden over de klantenservice. Niet klantvriendelijk.

Snelzoeken

Niet onmiddellijk het restaurant gevonden dat je zocht? Probeer deze handige snelzoeker!

Zoeken

Nieuwsbrief